小 窝 の 角 落: 特别的祝福给特别的你

Sunday, 4 October 2009

 

特别的祝福给特别的你





今天是我老公的生日, 每年我们一家人都会开开心心的出去吃大餐,当然也少不了漂亮的生

日蛋糕啦!今年也会一样的庆祝, 只不过今年有点不同,那就是我自己做了蛋糕给他,虽然,
蛋糕不像外面卖的那么漂亮,但至少是我亲手做的,里面包含着我满满的爱心,是用钱也买
不到的爱心蛋糕哦!嘻嘻。。。我相信他一定会吃在咀里甜在心里的 (自我安慰) 哈哈。。。
我的老公很喜欢吃榴莲,而我自问手艺还不是很行 (其实是很不行),所以不敢做太难的,      
只好做简单的 ~~榴 莲 芝 士 蛋 糕 给他,希望他会喜欢。MySpace
最后,就是要祝福他 : 生日快乐, 身体健康MySpace

Labels:


Comments:
Jennifer,

祝你亲爱的先生 "Happy Birthday"
 
Hi Jennifer,

"Happy Birthday to ur Hubby"

Wish him all the best, good wishes, good health and happy everyday ^-^

He must be very touching u make the birhday cake for him, enjoy today with him and ur loverly children.
 
Jennifer

Happy Birthday to ur Hubby!!! :D

Cheers!!!
 
jennifer

Happy birthday to yr hubby.....
 
Jennifer,

Happy Birthday to ur Hubby and wish him all the best & good health.
 
Richard, Babygirl, L5, 小凤 & May,

我代我老公谢谢你们的祝福。
 
迟来的祝福:生日快乐。
 
Jennifer,

Happy belated birthday o yr husband !!!
 
Ching, Michelle,

我代我老公谢谢你们的祝福。
 
Jennifer,

happ belated birthday to your hubby... and happy belated mooncake festival..
 
Jennifer,

哦,我迟到了!嘻嘻!就是迟来的祝福。祝你老公生日快乐、身体健康!
 
Nicole,

我代我老公谢谢你的祝福。

你回去和你的bf 一起过中秋,一定很甜蜜也很开心吧!
 
Eileen,

我代我老公谢谢你的祝福。
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]